Żylaki odbytu

Home Żylaki odbytu (LASER!)

Diagnoza i lecznie

Żylaki odbytu

Żylaki odbytu to patologicznie zmienione umiejscowienie splotów żylnych występujących normalnie wewnątrz odbytu. Podczas patologii znajdują się one na zewnątrz odbytu. Schorzenie to określa się również chorobą hemoroidalną lub guzkami krwawniczymi.

Zabieg laserowego zamykania naczyń krwionośnych charakteryzuje się wysokim bezpieczeństwem i bardzo niewielką bolesnością. Z uwagi na brak konieczności znieczulenia ogólnego, zabieg nie wymaga hospitalizacji ani opieki anestezjologa. Przed zakwalifikowaniem pacjenta do zabiegu konieczna jest konsultacja lekarska celem określenia, czy istnieją ewentualne przeciwwskazania do przeprowadzenia procedury.

Z uwagi na niewielką bolesność zabiegu, często nie ma konieczności stosowania jakiegokolwiek znieczulenia, jednak u osób z wysoką wrażliwością na ból istnieje możliwość zaaplikowania kremu ze środkiem anestetycznym. Następnie lekarz przykłada głowicę urządzenia i oddziałuje wiązką promieniowania laserowego, co powoduje uszkodzenie naczyń krwionośnych przeznaczonych do likwidacji.

Informacja dla pacjenta

Jak przygotować się do zabiegu?

Najważniejsze informacje na temat zabiegu i tego jak musisz się do niego przygotować.

Wywiad

Dras pharetra, nisi tristique tristique lobortis, justo ipsum viverra libero, ut viverra justo praesent imperdiet.

Diagnostyka

Sed fringilla ante at rutrum auctor. Maecenas sed ultrices quam praesent imperdiet meo, Vivamus.

Badania

Vestibulum euismod lobortis auctor. Nam urna velit, porttitor id ullamcorper sit amet tellus vel vehicula fermentum.

Przed zabiegiem

Morbi nunc massa vehicula fermentum. Maecenas tincidunt scelerisque leo, venenatis ac aliquam quis.

Zabieg

Etiam vel condimentum dolor aenean purus odio, praesent imperdiet tellus vel vehicula leo,viverra sit amet ante

Rekonwalestencja

Praesent imperdiet tellus vel vehicula fermentum maecenas tincidunt scelerisque leo vel vehicula leo

Jak trafić?

33-300 Nowy Sącz, Gabriela Narutowicza 10

Rejestracja

Tylko telefonicznie: 692 938 296
info@chirurgnowysacz.com.pl

Płatność

Płatność tylko gotówką.
Brak możliwości wystawienia FV.